KONTO

ULUBIONE

MENU

Szukaj

Wizytówki z zaokrąglonymi rogami

Wizytówki z zaokrąglonymi rogami

Nie trzeba pokazywać rogów, by pokazać charakter swojej marki. Zaokrąglone wizytówki też świetnie się do tego nadadzą. Co więcej, oprócz charakteru, podkreślą także kreatywność. Jeśli chcesz, by Twoja wizytówka naprawdę coś znaczyła, przestań o niej myśleć tylko jak o kartoniku z danymi kontaktowymi. To Twoje narzędzie do przedstawienia się klientowi lub potencjalnemu partnerowi biznesowemu, do pokazania Twojej unikatowości i wartości. Używaj go!

Inne możliwości

Wizytówki z zaokrąglonymi rogami

Jeden, dwa lub cztery…

… zaokrąglone rogi. To Ty decydujesz, jak dokładnie będą wyglądać Twoje własne wizytówki. Możliwości jest sporo, więc pozwól, że krótko je przedstawimy:

  • wizytówka z jednym zaokrąglonym rogiem – drobny detal, a jaka różnica! Przycięcie jednego rogu wizytówki daje delikatny, ale interesujący efekt. Doskonale spisze się, gdy chcesz połączyć elegancję z nowoczesnością.
  • wizytówka z dwoma zaokrąglonymi rogami (listek) – by uzyskać kształt listka, zaokrąglamy rogi leżące po przekątnej. Efekt świetnie sprawdzi się i w przypadku nowoczesnych projektów, np. z branży motoryzacyjnej lub IT.
  • wizytówka z dwoma zaokrąglonymi rogami (półokrąg) – przycinamy rogi leżące przy tym samym boku. Uzyskany kształt możesz wykorzystać nie tylko do zaprojektowania wizytówki, ale też m.in. metek produktowych (wykonujemy też dziurkowania).
  • wizytówka z czterema zaokrąglonymi rogami – elegancki, klasyczny efekt, który sprawdzi się w większości branż. Delikatnie zaokrąglone rogi wprowadzą pewne urozmaicenie do tradycyjnej wizytówki.

 

Standardowo zaokrąglone rogi wykonujemy na wizytówkach w klasycznym formacie 90 × 50 mm lub 85 × 55 mm.

Wizytówki w Twoim stylu

Wizytówka nie musi być nudna. Pokaż swoją unikatowość przy pomocy ciekawego projektu graficznego, wyróżnij się dzięki wyrazistym kolorom i daj się zapamiętać dzięki charakterystycznym hasłom. Jedyną zasadą jest: trzymaj się obranej identyfikacji wizualnej. Żadne inne ograniczenia nie istnieją! Jeśli stawiasz na powagę i profesjonalizm, doskonale sprawdzi się delikatnie zaokrąglona wizytówka pokryta folią Soft Touch i wykończona detalami z lakierem UV. Biznesom opartym na kreatywnym i twórczym podejściu polecamy śmielsze rozwiązania: wykorzystanie żywych, wyrazistych kolorów i odważniejszych uszlachetnień.

Inne zastosowania formatu wizytówkowego

Jeden kartonik, a tyle zastosowań! Formatu wizytówkowego możesz użyć także do innych zadań niż przedstawianie Ciebie i Twojej marki. Kształt wizytówki wykorzystasz m.in. jako:

  • metkę produktową – świetnie sprawdzi się do tego kartonik z dwoma zaokrąglonymi rogami poddany dziurkowaniu,
  • kalendarzyk listkowy – funkcjonalny gadżet, który będzie przypominał klientom o Twojej firmie przez cały rok,
  • karty lojalnościowe i rabatowe – dbaj o spójność identyfikacji wizualnej Twojej marki. Jeśli decydujesz się na zaokrąglone rogi w wizytówkach, warto wykorzystać ten detal także m.in. w przypadku kart podarunkowych i rabatowych.

Uszlachetnienia na okrągło!

Nie bez powodu na okrągło wspominamy o uszlachetnianiach druku – całkowicie odmienią one Twój projekt! Gdy wydaje Ci się, że czegoś brakuje do wymarzonego przez Ciebie efektu, przyjrzyj się sposobom na urozmaicenie wydruku. Być może rozwiązaniem jest dodanie wyrafinowanego charakteru dzięki złoceniom lub srebrzeniom? A może tym, czego szukasz, jest delikatne uatrakcyjnienie projektu przy pomocy lakieru UV? Przyjrzyj się dotychczas zrealizowanym przez nas wizytówkom i zainspiruj się!

Wizytówki uszlachetniamy za pomocą:

  • laminacji (folia błyszcząca, matowa, satynowa Soft Touch) – pięknie pogłębi barwy i stworzy odpowiednie tło dla metalicznych detali,
  • złocenia – nada wydrukom eleganckiego i prestiżowego charakteru,
  • srebrzenia – sprawdzi się, gdy zależy Ci na delikatniejszym lub bardziej nowoczesnym niż w przypadku złota efekcie,
  • lakieru wybiórczego UV – w bardzo subtelny sposób wyróżni wskazane przez Ciebie detale projektu.

 

To wciąż nie jest to, czego szukasz? Przyjrzyj się temu, jak wykorzystujemy w wizytówkach nowe technologie. Może zainteresuje Cię wizytówka magnetyczna MultiLoft?

Papier wizytówkowy

Dobra wizytówka zaczyna się od dobrego papieru. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój karnecik nie zostanie po pięciu minutach wrzucony na dno szuflady, torby lub kieszeni, zadbaj o to, by wykonany został z wysokiej jakości materiałów. Pamiętaj, że im grubszy, bardziej mięsisty papier, tym bardziej profesjonalnie prezentuje się wizytówka. Wyższa gramatura sprawi też, że kartonik nie zniszczy się tak szybko i będzie dłużej przypominał o Tobie klientom. Wybierz papier o gramaturze powyżej 350 g/m2 i spraw profesjonalne pierwsze wrażenie.

Zamów wizytówki online!

Z nami drukowanie jest łatwe, szybkie i przyjemne. Zamów wizytówki online z pomocą naszego intuicyjnego kreatora. Wybierz format wizytówki, papier i ewentualne uszlachetnienia oraz określ nakład. Później wystarczy już tylko wgrać projekt graficzny do systemu i sfinalizować zamówienie. Resztę zostaw nam. Po akceptacji projektu ekspresowo zabieramy się do jego realizacji. Uważnie drukujemy, precyzyjnie docinamy i ostrożnie pakujemy, by kurier mógł dostarczyć Ci piękne, dopracowane wydruki.

Strefa Wiedzy: Inspiracje i porady

Zapisz się do newslettera!

Otrzymuj jako pierwszy(-a) informacje o ofertach, promocjach, nowościach i programie lojalnościowym. Dołącz do naszej społeczności i bądź na bieżąco z tym, co ważne dla Ciebie i Twojej firmy.