Ulotki złocone

Ulotki złocone

Jak powiedzieć klientom, że tworzysz markę premium, bez mówienia, że tworzysz markę premium? Za pomocą złoconych ulotek! Złoto oznacza luksus, elegancję i wysoką jakość. Jeśli to są właśnie skojarzenia, na jakich chcesz oprzeć swój wizerunek, złote detale są strzałem w dziesiątkę. Odpowiednio wykorzystane podkreślą charakter Twojej marki i wartości takie jak: profesjonalizm, stabilność i bezpieczeństwo.

Przewidywana data wysyłki: poniedziałek, 21 października 2024

Krok 1 - Wybierz opcję:

Prześlij własny projekt
Stwórz projekt w krzeatorze
Zamów projekt (+100 zł)
Upuść pliki projektu w PDF tutaj lubWybierz pliki

    Krok 2 - Wybierz wariant wydruku:

    lub

    Ulotki złocone

    Ulotki dla marek premium

    Działania marketingowe marek premium mogą być prawdziwym wyzwaniem. Wcale jednak nie trzeba w ich przypadku rezygnować z ulotek, które wciąż są przecież skutecznym narzędziem reklamowym. Warto jednak wiedzieć, jak je odpowiednio wykorzystać, by nie zgubić po drodze ekskluzywnego charakteru działalności. Przede wszystkim postaw na elegancką formę ulotek. Użyj grubszego papieru o idealnie gładkiej powierzchni, która od razu skojarzy się Twoim klientom z wysoką jakością produktów lub usług. Projekt możesz wzbogacić o złocenia lub postawić na bardziej nowoczesne ulotki srebrzone. Sztywny papier pięknie uwydatni oba rodzaje zdobień.

    Zadbaj też o to, gdzie Twoi klienci mogą natknąć się na materiały marketingowe.  W przypadku marek premium dobrym pomysłem będzie dołączanie eleganckich ulotek do zakupów stacjonarnych lub zamówień online, prezentowanie ich przy wejściu do salonu lub przekazywanie klientom w czasie targów i innych imprez branżowych.

    Nowoczesna technologia złocenia

    Dbamy o to, by zapewniać Ci najlepsze rozwiązania poligraficzne. Sposobów na uszlachetnienie druku za pomocą złotych detali jest wiele, ale w przypadku ulotek stawiamy na sleeking. Jest to technika cyfrowa, która wykorzystuje folie nanoszone na wcześniej zadrukowane elementy przy użyciu specjalnych urządzeń do foliowania. Technika może być wykorzystywana zarówno na całej powierzchni papieru, jak i wybiórczo na niewielkich fragmentach (co jest dużo chętniej wykorzystywanym rozwiązaniem). Główną zaletą tej metody jest brak konieczności tworzenia metalowych matryc, co przekłada się na mniejsze koszty i większe możliwości dostosowywania projektów.

    Złoto w różnych wydaniach

    Złoto, choć kojarzy się z przepychem, nie musi się zawsze temu skojarzeniu poddawać. Złocenia mogą pojawiać się na ulotkach jako niewielkie, ale efektowne akcenty. Zupełnie nowego charakteru nabiorą także w towarzystwie ekologicznego, brązowego papieru i roślinnych wzorów. Poznaj nasze propozycje wykorzystania złoceń w ulotkach.

    • Elegancja – chętnie wybieranym zestawieniem jest umieszczenie złotych detali na czarnym tle. Przy ciemnym kolorze złocenia zyskują na wyrazistości – nawet gdy pojawiają się w drobnych detalach. Czerń i złoto to połączenie, które mówi wprost o elegancji i luksusie.
    • Ponadczasowość – jeśli wolisz mniej oczywiste skojarzenia, proponujemy Ci zestawienie złotych detali z granatem, bordo czy butelkową zielenią. To wyszukane połączenia, które na pewno zachwycą Twoich klientów.
    • Kobiecość – złoto świetnie sprawdzi się też w bardziej delikatnym i kobiecym wydaniu, połączone np. z bielą, beżem czy błękitem. To niebanalne pomysły na zestawienia barw m.in. dla salonów beauty.
    • Naturalność – ze złota nie musisz rezygnować także, gdy chcesz podkreślić związek marki z naturą, np. gdy produkujesz biżuterię z kamieni naturalnych lub ekologiczne świece. Połącz złoto z brązem lub delikatną zielenią, a ulotki reklamowe zyskają prawdziwie magiczny charakter.
    • Minimalizm – złoto może uatrakcyjnić surowy, minimalistyczny design bez zniekształcania oryginalnego stylu projektu. Aby osiągnąć oczekiwany efekt, połącz je z geometrycznymi, uproszczonymi wzorami lub umieść na zupełnie pustym tle.

    Papier do ulotek złoconych

    Ze względu na charakter uszlachetnienia ulotki złocone wykonujemy wyłącznie na papierze kredowym o gramaturze powyżej 250 g/m2. Materiał jest stosunkowo gruby i sztywny, dzięki czemu nie tylko wzrasta wytrzymałość materiałów promocyjnych na zniszczenie, ale także podkreślony zostaje profesjonalizm marki. Przed wykonaniem złotych detali ulotki są pokrywane folią Soft Touch, która nadaje im idealnie gładkiego, przyjemnego w dotyku wykończenia.

    Elegancki format ulotek ze złoceniami

    Format ulotki złoconej dostosuj do pełnionej przez nią funkcji i własnego poczucia estetyki. Wybierz odpowiedni wymiar wśród standardowych formatów od A3 do A7, postaw na format kwadratowy lub klasyczne ulotki DL (99 × 210 mm). Zamów ulotki drukowane jedno- lub dwustronnie, składane lub w formie pojedynczej karty. To Ty decydujesz o wyglądzie finalnego projektu. My staramy się jak najstaranniej zamienić Twoją wizję w rzeczywistość.

    Profesjonalny druk ulotek złoconych

    Nie musisz znać się na druku, by samodzielnie zaprojektować ulotki, które przyciągną nowych klientów. Na naszej stronie internetowej stworzyliśmy dla Ciebie intuicyjny system, dzięki któremu w kilku krokach zamówisz idealne wydruki. Wybierz papier, jego format i uszlachetnienia, a następnie określ potrzebny Ci nakład. Ostatnie kliknięcia, by wgrać Twój własny projekt ulotki i sfinalizować zakup… i już! To takie proste! Teraz pałeczkę przejmujemy my – akceptujemy Twoje zamówienie i ekspresowo uruchamiamy nasze drukarki, by dostarczyć Ci wydruki, które zasługują na złoty medal.

    Strefa Wiedzy: Inspiracje i porady

    Zapisz się do newslettera!

    Otrzymuj jako pierwszy(-a) informacje o ofertach, promocjach, nowościach i programie lojalnościowym. Dołącz do naszej społeczności i bądź na bieżąco z tym, co ważne dla Ciebie i Twojej firmy.