Obsługa klienta w Printly – jak dbamy o Twoje zadowolenie
Obsługa klienta, która nie ma sobie równych Zacznijmy od najważniejszego – zespół obsługi klienta w Printly
Niech przestrzeń Cię nie ogranicza! Jeśli klasyczna, jednostronicowa ulotka to za mało, by zaprezentować całą Twoją ofertę, postaw na ulotki składane. Zmieści się na nich wszystko, co chcesz przekazać swoim klientom: od kuponu rabatowego przez zaproszenie na najlepszą pizzę w mieście, aż po elegancką prezentację zabiegów kosmetycznych. Ty dostarczasz treść, my zapewniamy odpowiednią formę – dobrej jakości papier, wyrazisty druk i precyzję w każdym detalu.
Współpracując z naszą drukarnią internetową, masz kontrolę nad każdym aspektem zlecenia. To od Ciebie zależy, jaki kształt przyjmie ulotka, jakie pojawią się na niej elementy graficzne i informacje. Tworząc projekt, pamiętaj, by odpowiadał on identyfikacji wizualnej Twojej marki – spójność i konsekwencja to klucz do budowania wizerunku. Na wydruku umieść też logo i nazwę firmy, a także dane kontaktowe. Wszystkie inne elementy zależą od tego, jaki cel chcesz osiągnąć dzięki ulotkom. Za pomocą odpowiednio przemyślanego projektu zachęcisz klientów do skorzystania z Twoich usług, zaprosisz ich na organizowane wydarzenie, a przede wszystkim zadbasz o rozpoznawalność swojej firmy.
Z nami się poukłada… a raczej poskłada. Przygotowaliśmy dla Ciebie duży wybór modeli ulotek składanych. Wybierz opcję, która nie tylko pozwoli Ci osiągnąć oczekiwany efekt wizualny, ale także najlepiej sprawdzi się w przypadku pełnionej przez wydruk funkcji.
Wszystkim świetnie znana klasyka gatunku. Załamanie przebiega dokładnie na środku karty, dzięki czemu składa się ona na pół jak zeszyt lub książka. Bardzo wygodna forma ulotki, która na pewno nie podniesie Twoim klientom ciśnienia, gdy po użyciu będą próbowali złożyć ją samodzielnie. Jest chętnie wykorzystywana m.in. w przypadku menu restauracyjnych.
Typ rzadziej wykorzystywany niż inne. Powstaje z karty dwukrotnie złożonej na pół (wzdłuż tej samej osi). Ulotki składane w ten sposób można spotkać wykorzystane np. jako materiały wyborcze.
Nazw mają wiele (ulotki harmonijkowe, ulotki zygzak lub ulotki w Z), a każda z nich jest uzasadniona. Są bardzo popularne niezależnie od branży. Ulotkę można podzielić na sześć lub osiem takiej samej wielkości pól. Daje to możliwość logicznego, ustrukturyzowanego przedstawienia informacji. Niektórzy decydują się także na stworzenie jednej, spójnej grafiki obejmującej całą stronę, która uwidacznia się po pełnym rozłożeniu ulotki. W ten sposób można atrakcyjnie przedstawić np. plan budynku, co doskonale się sprawdza przy organizacji targów i innych wydarzeń.
Ulotka podzielona na trzy części – jedną centralną i dwie boczne, które nachodzą na siebie po złożeniu. Świetnie wygląda zarówno w wersji pionowej, jak i poziomej. W poziomie przyjmuje formę przypominającą eleganckie zaproszenie. To skojarzenie możesz wykorzystać, np. chcąc zachęcić klientów do odwiedzenia nowo otwartego sklepu czy salonu.
Również dzielą się na trzy lub cztery części, jednak boczne nie nachodzą na siebie po złożeniu. Dzięki temu gotowa ulotka przypomina otwierające się okiennice lub ołtarzyk (nie bez powodu bywa też nazywana ulotką ołtarzykową). Ulotkę w tej formie możesz sprytnie wykorzystać w swojej kampanii, nawiązując do branży, w której działasz.
Pamiętaj, że przypadku każdego sposobu składania decyzja o formacie arkusza oraz krawędzi, wzdłuż której będzie on zginany, należy do Ciebie. Możesz wybrać spośród standardowych wymiarów od A3 do A7, formatu kwadratowego lub formatu DL (99 × 210 mm). Drukujemy w pionie i poziomie, jedno- i dwustronnie, jednym słowem – tak, jak chcesz.
Papier ma znaczenie – wpływa na wyrazistość kolorów, precyzję w oddaniu detali, a w przypadku ulotek składanych, także na wygodę ich użytkowania. Przygotowaliśmy dla Ciebie bogaty wybór materiałów o zróżnicowanej grubości i wykończeniu. Pamiętaj, że gramatura papieru i idące za nią wrażenia dotykowe mają silny wpływ na odbiór Twojej firmy. Jeśli chcesz, by ulotka pełniła funkcję nie tylko reklamową, ale też wizerunkową, postaw na papier o wyższej gramaturze, którego jakość czuć w dłoni. Najlepiej sprawdzi się np. papier kredowy, który oferujemy zarówno w wykończeniu błyszczącym, jak i matowym.
Jeśli chcesz dodać swoim ulotkom szyku, przyjrzyj się naszej ofercie uszlachetnień. Ulotki złocone lub srebrzone z pewnością doskonale sprawdzą się w przypadku marek starających się o luksusowy wizerunek. Tego typu zdobienia szczególnie efektownie będą się prezentować na papierze o wyższej gramaturze. Delikatniejszy, ale równie elegancki efekt wizualny można osiągnąć poprzez wykorzystanie lakieru UV, który podkreśli wybrane elementy grafiki lub tekstu.
Nie lubimy komplikacji, dlatego w naszej drukarni zamówienie złożysz tak prosto, jak to tylko możliwe. Wystarczy, że wybierzesz wszystkie parametry wydruku i dodasz swój projekt. Pozostaje już tylko finalizacja zamówienia, by Twoje zlecenie mogło przejść do realizacji. Klienci czekają na Twoją ofertę, więc Ty nie czekaj z zamówieniem ulotek!
Obsługa klienta, która nie ma sobie równych Zacznijmy od najważniejszego – zespół obsługi klienta w Printly
Kalendarze reklamowe od lat cieszą się popularnością jako skuteczne narzędzie promocyjne, a firma Printly.pl doskonale wie,
Chociaż wśród marek wciąż nad srebrem króluje złoto, warto zastanowić się nad zastosowaniem tej nieco zimniejszej
Złoto, złoto, złoto… trudno oprzeć się jego urokowi. Wiedzą o tym Ci, którzy już wykorzystują jego
Otrzymuj jako pierwszy(-a) informacje o ofertach, promocjach, nowościach i programie lojalnościowym. Dołącz do naszej społeczności i bądź na bieżąco z tym, co ważne dla Ciebie i Twojej firmy.
KATEGORIE:
POLECAMY: